ALGEMENE VOORWAARDEN

Artikel 1 – Identiteit van de onderneming
Naam: Anick Serlet
Ondernemingsvorm: Eenmanszaak
Adres: Pieter Breughelstraat 6, 8560 Wevelgem, België
Ondernemingsnummer: 0526.649.127

E-mail: info@zorg-pedicure.be
Telefoon: 0477 73 76 76

Artikel 2 – Toepasselijkheid
Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle diensten die door Anick Serlet worden aangeboden. Door gebruik te maken van de diensten van de praktijk, gaat de cliënt akkoord met deze voorwaarden.

Artikel 3 – Diensten
Anick Serlet biedt gespecialiseerde zorg-pedicurediensten aan. De dienstverlening omvat geen medische behandelingen buiten het kader van de zorgpedicure. Bij twijfel of complicaties wordt de cliënt doorverwezen naar een arts of specialist.

Artikel 4 – Afspraken en annuleringen
4.1. Afspraken kunnen uitsluitend telefonisch worden gemaakt.
4.2. Indien een afspraak niet kan worden nagekomen, dient deze minstens 24 uur op voorhand te worden geannuleerd. Bij laattijdige annulering of afwezigheid zonder verwittiging kan een vergoeding van 50% van de behandelingsprijs in rekening worden gebracht.

Artikel 5 – Prijzen en betalingen
5.1. De tarieven voor de aangeboden diensten zijn beschikbaar op de website en in de praktijk.
5.2. Betaling dient te gebeuren onmiddellijk na de behandeling, contant of via elektronische betaling.
5.3. Bij niet-betaling kunnen bijkomende kosten worden aangerekend en kan een incassoprocedure worden opgestart.

Artikel 6 – Aansprakelijkheid
6.1. Anick Serlet levert zorgvuldige en professionele behandelingen. De praktijk is niet aansprakelijk voor eventuele allergische reacties, medische complicaties of letsels die buiten de eigenlijke dienstverlening vallen.
6.2. De cliënt is verantwoordelijk voor het verstrekken van correcte en volledige medische informatie voorafgaand aan de behandeling.

Artikel 7 – Privacy en gegevensbescherming
7.1. Anick Serlet verwerkt persoonsgegevens in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (GDPR).
7.2. Persoonsgegevens worden uitsluitend gebruikt voor afsprakenbeheer, facturatie en communicatie met de cliënt.
7.3. Cliënten hebben het recht om hun gegevens in te kijken, te laten corrigeren of te laten verwijderen.

Artikel 8 – Klachten en geschillen
8.1. Klachten over de dienstverlening dienen schriftelijk te worden gemeld binnen de 7 dagen na de behandeling.
8.2. Bij betwistingen geldt het Belgische recht en zijn de rechtbanken van het arrondissement Kortrijk bevoegd.

Deze algemene voorwaarden zijn van kracht vanaf 1 januari 2025.